Az alábbi oldal olvashatja általános szerződési feltételeinket, melyekben ismertetjük a szolgáltatásainkra vonatkozó szabályokat és a szolgáltatások igénybevételének feltételeit.

Utolsó módosítás dátuma: 2022.04.03.
Általános Szerződési Feltételek kinyomtatása


A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja a FelújítottKávégépek.hu jelen oldalon ismertetett szerződési feltételeit és azok minden pontjával egyetért. Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.


Üzemeltetői adatok

Tulajdonos: Latkóczy Dávid, egyéni vállalkozó
Üzletünk, levelezési cím: 1082 Budapest, Üllői út 70.
Székhely: 1164 Budapest, Felsőmalom utca 12.
Adószám: 66303936-1-42
Nyilvántartási szám: 33636688
Bejegyző hatóság: Budapest Főváros Kormányhivatala
XVI. Kerületi Hivatala
Elérhetőség: +36 20 492 4401
info@felujitottkavegepek.hu


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A vállalkozás fő tevékenységi köre a kereskedelem illetve a szerviz szolgáltatás.

A honlapon közzétett árak tájékoztató jellegűek. Áraink bruttó jellegű árak, ÁFA-t nem tartalmaznak (alanyi mentes kisadózó).

  • Nyitva tartási időn kívül vásárlókat nem áll módunkban kiszolgálni.
  • Számla igényét kérjük előre jelezze! Kiállított számlát nem áll módunkban módosítani.

A megrendelés folyamata

Szolgáltatásainkról üzletünkben személyesen tájékozódhat, vagy a honlapon keresztül küldött üzenetben, e-mailben és telefonon.

Szolgáltatásainkat személyesen rendelheti meg üzletünkben.

Bármely szolgáltatásunk igénybevételével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja a FelújítottKávégépek.hu jelen oldalon ismertetett szerződési feltételeit és azok minden pontjával egyetért. Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.


Szavatosság használt termékek esetén

A szavatosság kizárólag olyan esetekre vonatkozik, amikor a termék hibás vagy nem felel meg a termékleírásnak. Az értékesítéskor ismertetett hibákkal kapcsolatban nem reklamálhat a vevő.

Használt termékek meghibásodása esetén a vevő kellékszavatossági jogával élhet a vásárlástól számított 1 évig, 6 hónapon túl felismert hiba esetén a bizonyítás terhe a vevőt terheli.

Jogos igény esetén a vevő kérheti a termék kicserélését (ez ilyen ügyleteken nem jellemző), a termék javítását, vagy a vételár visszafizetését.

A jótállás nem érvényesíthető az alábbi okokból keletkező meghibásodások esetén:

  • elemi kár (például villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás
  • bármely külső behatás következtében keletkező sérülés (ütődés, törés, repedés, horpadás, beázás, bármilyen folyadék kár)
  • nem rendeltetés szerű használat (például poros, nedves, párás, hideg környezetben való használat)
  • nem az eladó által elvégzett javítás, átalakítás, bármely nemű beavatkozás

Kötelező jótállás használt termékek esetén

A kötelező jótállás (avagy garancia) használt termékekre nem vonatkozik. Ebből adódóan a három munkanapos cseregarancia kötelezettsége sem áll fenn.


Kötelező jótállás javítás esetén

A javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállás feltételeit a 16/1976. (VI. 4.) MT kormányrendelet határozza meg. Ennek értelmében a jótállási idő 6 hónap a következő kikötésekkel:

  • csak vállalkozó és fogyasztó (magánszemély) között érvényesíthető,
  • csak abban az esetben érvényesíthető, ha a javítás költsége meghaladja az anyagköltséget magában foglaló bruttó 20.000 forintos értékhatárt.

Garancia javítás esetén

A javítással kapcsolatos szolgáltatásokra 1 hét garanciát (önkéntes jótállást) vállalunk a következő feltételekkel: a garancia igény csak akkor jogos, ha a megrendelő az eszköz átvétele utáni egy héten belül bejelenti azt, és leadja az eszközt újbóli vizsgálatra, a korábbi javításról szóló blokk vagy számla bemutatásával.

Tájékoztatjuk, hogy a hatályos szabályozások értelmében telefonon valamint elektronikus úton reklamációt nem áll módunkban rögzíteni.

A garancia kizárólag az általunk eredetileg javított hibára (hibajelenségre) vonatkozik.

Amire a garancia nem vonatkozik, például:

  • a korábbi javítástól független hibára (eredetitől eltérő hibajelenségre),
  • nem rendeltetésszerű használatból eredő újabb meghibásodásra,
  • alkatrész elhasználódására.
  • Más személy által elvégzett bármilyen javítás és beavatkozás következménye, hogy az általunk vállalt garancia érvényét veszti.

A vállalt garancia kétféle lehet; javítás vagy pénzvisszafizetés, melyek közül a megrendelő választhat, amennyiben a garancia igény az eszköz újbóli vizsgálata során jogosnak bizonyul.

  • Pénzvisszafizetés (avagy elállás) esetén a megrendelő a munkadíjat és az alkatrész költséget is visszakapja, ezzel együtt a korábbi javítás során beszerelt alkatrészek eltávolításra kerülnek.
  • Garanciális javítás esetén az eszközt ismét megpróbáljuk megjavítani, a korábban kifizetett munkadíjat beszámítjuk, viszont ha további költségek merülnek fel, akkor a megrendelő a különbözetet köteles megtéríteni.

Adatvédelem

A FelújítottKávégépek.hu adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a felujitottkavegepek.hu/adatvedelmi-tajekoztato címen.


Panaszügyintézés lehetőségei

Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy fogyasztói jogvita esetén a vásárló a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat.

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +36 (1) 459-4800
Faxszám: +36 (1) 210-4677