Az alábbi oldal olvashatja általános szerződési feltételeinket, melyekben ismertetjük a szolgáltatásainkra vonatkozó szabályokat és a szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
Utolsó módosítás dátuma: 2022.04.03.
Általános Szerződési Feltételek kinyomtatása
A szolgáltatások megrendelésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja a FelújítottKávégépek.hu jelen oldalon ismertetett szerződési feltételeit és azok minden pontjával egyetért. Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.
Üzemeltetői adatok
| Tulajdonos: | Latkóczy Dávid, egyéni vállalkozó |
| Üzletünk, levelezési cím: | 1082 Budapest, Üllői út 70. |
| Székhely: | 1164 Budapest, Felsőmalom utca 12. |
| Adószám: | 66303936-1-42 |
| Nyilvántartási szám: | 33636688 |
| Bejegyző hatóság: | Budapest Főváros Kormányhivatala XVI. Kerületi Hivatala |
| Elérhetőség: | +36 20 492 4401 info@felujitottkavegepek.hu |
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A vállalkozás fő tevékenységi köre a kereskedelem illetve a szerviz szolgáltatás.
A honlapon közzétett árak tájékoztató jellegűek. Áraink bruttó jellegű árak, ÁFA-t nem tartalmaznak (alanyi mentes kisadózó).
- Nyitva tartási időn kívül vásárlókat nem áll módunkban kiszolgálni.
- Számla igényét kérjük előre jelezze! Kiállított számlát nem áll módunkban módosítani.
A megrendelés folyamata
Szolgáltatásainkról üzletünkben személyesen tájékozódhat, vagy a honlapon keresztül küldött üzenetben, e-mailben és telefonon.
Szolgáltatásainkat személyesen rendelheti meg üzletünkben.
Bármely szolgáltatásunk igénybevételével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadja a FelújítottKávégépek.hu jelen oldalon ismertetett szerződési feltételeit és azok minden pontjával egyetért. Egyet nem értés esetén a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.
Szavatosság használt termékek esetén
A szavatosság kizárólag olyan esetekre vonatkozik, amikor a termék hibás vagy nem felel meg a termékleírásnak. Az értékesítéskor ismertetett hibákkal kapcsolatban nem reklamálhat a vevő.
Használt termékek meghibásodása esetén a vevő kellékszavatossági jogával élhet a vásárlástól számított 1 évig, 6 hónapon túl felismert hiba esetén a bizonyítás terhe a vevőt terheli.
Jogos igény esetén a vevő kérheti a termék kicserélését (ez ilyen ügyleteken nem jellemző), a termék javítását, vagy a vételár visszafizetését.
A jótállás nem érvényesíthető az alábbi okokból keletkező meghibásodások esetén:
- elemi kár (például villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás
- bármely külső behatás következtében keletkező sérülés (ütődés, törés, repedés, horpadás, beázás, bármilyen folyadék kár)
- nem rendeltetés szerű használat (például poros, nedves, párás, hideg környezetben való használat)
- nem az eladó által elvégzett javítás, átalakítás, bármely nemű beavatkozás
Kötelező jótállás használt termékek esetén
A kötelező jótállás (avagy garancia) használt termékekre nem vonatkozik. Ebből adódóan a három munkanapos cseregarancia kötelezettsége sem áll fenn.
Kötelező jótállás javítás esetén
A javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállás feltételeit a 16/1976. (VI. 4.) MT kormányrendelet határozza meg. Ennek értelmében a jótállási idő 6 hónap a következő kikötésekkel:
- csak vállalkozó és fogyasztó (magánszemély) között érvényesíthető,
- csak abban az esetben érvényesíthető, ha a javítás költsége meghaladja az anyagköltséget magában foglaló bruttó 20.000 forintos értékhatárt.
Garancia javítás esetén
A javítással kapcsolatos szolgáltatásokra 1 hét garanciát (önkéntes jótállást) vállalunk a következő feltételekkel: a garancia igény csak akkor jogos, ha a megrendelő az eszköz átvétele utáni egy héten belül bejelenti azt, és leadja az eszközt újbóli vizsgálatra, a korábbi javításról szóló blokk vagy számla bemutatásával.
Tájékoztatjuk, hogy a hatályos szabályozások értelmében telefonon valamint elektronikus úton reklamációt nem áll módunkban rögzíteni.
A garancia kizárólag az általunk eredetileg javított hibára (hibajelenségre) vonatkozik.
Amire a garancia nem vonatkozik, például:
- a korábbi javítástól független hibára (eredetitől eltérő hibajelenségre),
- nem rendeltetésszerű használatból eredő újabb meghibásodásra,
- alkatrész elhasználódására.
- Más személy által elvégzett bármilyen javítás és beavatkozás következménye, hogy az általunk vállalt garancia érvényét veszti.
A vállalt garancia kétféle lehet; javítás vagy pénzvisszafizetés, melyek közül a megrendelő választhat, amennyiben a garancia igény az eszköz újbóli vizsgálata során jogosnak bizonyul.
- Pénzvisszafizetés (avagy elállás) esetén a megrendelő a munkadíjat és az alkatrész költséget is visszakapja, ezzel együtt a korábbi javítás során beszerelt alkatrészek eltávolításra kerülnek.
- Garanciális javítás esetén az eszközt ismét megpróbáljuk megjavítani, a korábban kifizetett munkadíjat beszámítjuk, viszont ha további költségek merülnek fel, akkor a megrendelő a különbözetet köteles megtéríteni.
Adatvédelem
A FelújítottKávégépek.hu adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a felujitottkavegepek.hu/adatvedelmi-tajekoztato címen.
Panaszügyintézés lehetőségei
Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy fogyasztói jogvita esetén a vásárló a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat.
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +36 (1) 459-4800
Faxszám: +36 (1) 210-4677